Kızlar merhaba 20 haftalık gebeyim bugün kontrole gittim doktor bebeğin kafasının aşağı da olduğunu takip etmemiz gerekiyor dedi, ilk doğum normaldi inşallah buda normal olur dedi, önemli bir şey mi dedim yok dedi başka bir şey söylemedi benim gibi olan varmı kafama takıldı ne demek istediğini anlamadım sordum açıklamadı 🥺