teletabi Clostiridium herkeste farklı olur kuzum. Ağrı eşiği ile alakalı. Benimki adet sancısı gibiydi sadece son bir iki saatte bi tık artmıştı ama rahattım keyfim yerindeydi
Mondly Clostiridium suni sancı ile adet sancısını asla bir tutma canım korkutmak istemiyorum seni alakaları bile yok kendi sancın adet sancısı gibi başlıyor ama suni sancı baya baya fazla ama nasıl bir durumsa doğum zamanında vücudun savaşıyor suni sancı bile bir süre sonra umrunda olmuyor
2e1m Aynen korkma herkeste farklı bende tavan dı resmen agladım çıldırdım sezeryana alın diye açılmam olmadı üç günde taktılar sancıyı resmen zorla doğurmuştum sekiz sene önce şimdi 23 haftalık gebeyim şimdiden doktora soruyorum