sevgili anneler ben 9+2 haftalık hamileyim.folik asit olarak foling tablet kullanıyorum .sağlık ocağındaki ebe bunu önerdi geçen haftada doktor kontrolünde bunu kullandığımı söyledim doktor iyi bu devam et dedi.bugün eşim yenisini aldı eczacı iki günde bir tane içsin demiş.ben şimdiye kadar günlük olarak kullandım bebeğime zarar vermiş olabilir miyim😔şu an nasıl içeceğim bilmiyorum bilgisi olan bu markayı kullanan var mı