Merhaba arkadaşlar sanırım doğumumu bilkent ankara şehir hastanesinde yapacağım. Burada doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı? Benim tercihim özelde yapmaktı ama lokasyon olarak orası çok yakın ve herkes memnunmuş diye duydum. Ona göre bi karar vereceğim yardımcı olur musunuz?