Aç karnına gidiyorsun kan alıyorlar, daha sonra sana önceden aldırdıkları içeceği içiyorsun bir saat boyunca hiç bir şey yiyip icmiyorsun, 1 saatin sonun da tekrar kan alıyorlar tum olay bu. İçecek de anlattıkları kadar kötü değil benim aldığım çilekli gazoz tadındaydı. Ha bide içeceği hastane kantininden alırsan 20 30 lira ödersin ama ezcanede 8 lira