Ikra01ayse bende genelde dikkat ettim fakat transferimin ilk günü ohss geçirdim yerimde duramadım ağrıdan acillik oldum hatta tutmadıgını düşündüm elhamdulillah Rabbim nasip etti. Ayrıca şunları yaptım ilk 5 günü bir dilim ananas yedim, avakado ilk 2 gün tükettim bidaha yiyemedim ceviz badem gibi şeyler yemeye çalıştım meyve sebze tükettim bol bol dinlendim. 10. Günde evde test yaptım pozitifi gördüm şükürler olsun 🤲🏻 Hz zekeriya’nın duasını zikir gibi tekrarladım. Tövbe estağfurullah zikri çektim sürekli ağzımı pek boş bırakmadım. Bazen inşirah süresini sürekli okudum dinledim. İnsanı rahatlatıyor pozitifleştiriyor. Rabbim sana hayırlı bir evlat nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰