Esra4342 Kizlar 4 gündür eklem agrisi,hafif öksürük hapşirma burun akintisi yaşiyorum acile gittim parol içebilirsin dediler.covit olan yada grip olanlar yardimci olabilirmisiniz,sizdeki belirtiler neydi.NOT:ateş, nefes darligi bogaz agrisi yok.
Merveelisa Esra4342 test yapmadılar mı basım agrisa test yapıyorlar herşeyi kovite bağlıyor burdakiler bende grip geçirdim hatta daha geçiremedim bile on beş günü geçti baş ağrısı burun akıntısı öksürük burnum tıkalı diye kökü alamiyom bide acile gittim test yaptı negatif çok şükür parol harici malesef kullanamıyoruz zaten bsy bol bol sıvı sıcak şeyler icicez geçmiş olsun
Kaderyas001 Esra4342 canım bende 5 gündür hastayım eklem ağrılarım hapşırma hafif Öksürük ve burun akıntısı burun tikanikligim vardı boğazımda ağrıyordu 3 gün önce covit testi yaptırdım negatif çıktı çok şükür gripmiş yani bugün gayet iyiyim koku almam ve tat almamda da bir sorun yoktu ama şuan temaslı olduğum için karantina dayım hala 3 günüm kaldı
bahtnurr1 Esra4342 büyük ihtimalle pozitif yarın çıkacak sonucum canım. Eşim pozitif ilk testim negatifti ama belirtiler başlayınca tekrar verdim yani
Hamisse Bende öyleydim ateşim tat koku kaybım yoktu test yaptırdım negatif griptir muhtemelen yinede içiniz rahat olsn diye test yaptrn bence
Esra4342 Merveelisa canim su an yaşadigim il covitte 3.sirada acil o kadar yogundu ki her yanimi temasli insanlar sardi çok beklicektim yani dedim saglam geldim belki hasta gidicem bir iki gün daha bekliyeyim dedim geri geldim yaptiramadim yani
Merveelisa Esra4342 sabahları aciller daha bı seyrek oluyo hafta içi o saatleri tercih edin haklısınız
Busranze97 Yaa bugün bende öyle hissettim ama bende boğaz ağrısı ateş öksürük vs bissy yok sadece kalcam bacaklarım ağrıyordu sabahtan beri ıhlamur limon falan içtim korktum covid myhim diye
Egeninannesi1 Bende 37+6 haftalık hamileyim. Eşimin pozitif olduğunu öğrendik bugün. Dünde dondurma yedim ben ve dondurmadan sorda sağ bademciğim şişti. Bu kadar tesadüf olurmu bilmiyorum ama gittim hemen test verdim. Doğumumada çok az kaldı çok korkuyorum 🥺
bahtnurr1 Egeninannesi1 bulaştıysa bile bu kadar çabuk çıkmaz canım. Aynı evin içerisindeyiz sonuçta ne kadar dikkat etsek de olmuyor. Benim öyle oldu kesin yani 🥺
Egeninannesi1 bahtnurr1 Ama şöyle birşey eşim be haftadır grip gibi geçiriyor. Bilmiyorum ne yapıcam, kendi doktorum doğumumu yapacak mı, hemen sezaryanamı alacak beni düşünmeden edemiyorum. 😔😔😔
bahtnurr1 Egeninannesi1 bazılarının uzun süreli oluyor ve fark etmiyor canım test ver 2 gün sonra için rahat eder ama doktorlar doğum yaptırmıyormuş bende bundan korkmuştum 😊 hani suyun falan gelir normal acil sezeryana alırsa alıyorlarmış
Egeninannesi1 bahtnurr1 Sizide benim gibi uyku tutmadı sanırım 🥰 çok şükür sonucum negatif 🙏🏻 Ama tedbiri elden bırakmak yok. C vitamini yüklemesine devam edeceğim. Kusura bakmayın size birşey sorabilir miyim, belki bir bilginiz vardır. Ben negatifim evet ama eşimi yarın ekip görmeye gelecek ve beni temaslı olarak işleyecekler. Benim her hafta kontrollerim var onu nasıl yapacağız bir bilgin var mı? 🙏🏻
bahtnurr1 Egeninannesi1 hadi gözünüz Aydın 😊 zaten hes uygulamasına gir 10 gün temaslı olarak geçecekler seni sende karantinada olacaksın belki de şuan bile karantinadasındır canım. Benim doktorum korona olup gelenler bile oldu falan dedi ama sistem randevuya izin vermiyor devlette. Bence 7 yerine 10 gün sonra gidin kontrole