Melekkiz_1 Ben cuma gittim. Gitmeden tok ol, idrara sıkışık olma ve tatlı şeyler yeme içme meyve suyu, çikolata vb. Göbekten bakıldı bana. İskeleti, organları, damar ve idrar yolları, suyu, rahim ağzı, plasenta durumu vs hepsine baktı. 4 boyutlu resim verdi, değişik pozisyonlarda çekti onlarıda WhatsAppdan gönderdi. Ben tatlı yetmediğim halde bebeğim çok hareketli idi. Yüzünün resmini şekilden şekile sokarak aldı doktorum beni. Normalde 30 dk bu kadar hareket etmeli seninki 2 dk bir şekil değiştiriyor demişti ondan sağa sols göbek üstüne yatırdı 😅😅