Canim ben doğum yaptığımın sabahına taktik bu bantlı mi diyim cirtli köşelerde taktim o konseyi takmadan göbeğim sarkiyo gibi asagi gibi duruyodu hafif dikiş olduğu için de aciuodu dr yürümesi gerek diyodu e bebegim de kuvezdeydi ssriliktan velhasıl annem dedi tak diye çok sıktirmadan taktim hafif onunla çok rahat yürüyordum otururken çıkarıyorum sureklj kalması da dikiş acitabilir arada rahatlatiyordum sonra tekrar takiyordum çok şükür sarkik bir göbeğim falan da olmadı