Dilara0606
Gerek duymadım. Doktorumla da konuştum zaten o zamanlar ne işe yaradığını testlerin. Bebekte down sendromu var mı yok mu başka bir hastalık fln onun risk anilizini yapıyorlar zaten büyük ihtimalle de riskli çıkıyo anne stres oluyo üzülüyor hamilelik zehir oluyo kısacası. Sonuç kötü çıksa eğer ya aldırırsın bebeği ya da devam edersin. Ben de ne olursa olsun aldırmayacağıma göre hiç yaptırmadım test. Eşimin arkadaşının karısı hamile iken bu testlerden yaptırmışlar. Adam dedi ki 6 ayımız zehir oldu. Bebek hasta demişler aldırın demiş herkes karısı her gün ağlıyomuş stres olmuş. Ama bi kaç ay oldu doğum yapalı çok şükür hiç bir şey i yok diyo sağlıklı bebek çok şükür. Yani tercih meselesi. Ben zaten hemen stres oluyorum, bu yüzden yaptırmadım
-