Serap2812 Canım ben 18 haftalıkKen ilk süt akıntısı yaşadım. Hatta daha erken de net olarak o haftada oldu. Sabah kalktığımda çamaşırım süt izi olmuş. Bi post da okumuştum erken geldiyse bu iyi bişey doğum sonrası süt kolay iniyor. Benim 37günlük oldu bebeğim hastaneden eve çıkmadan sütüm gelmeye başlamıştı gögüslerim banyo sonrası kocaman oldu elhamdüllillah. Şimdi emziriyorum. Çok akıntı varsa yine doktora görün canım sağlıklı gebelik ler dilerim.