Pelinssoglu 33deyim ve 18kilo aldım doktor 20 gecicez galiba diyor benimkide biraz takıntılı hiç umursamiyorum bile yüzüm kızarık sivilce gibi doldu az önce tam burnunun ucunda ve üstünde çıkmış mesela hoşgeldin diye karşıladım kendinle barışık ol biz hamileyiz ve her türlü güzeliz bizim yaptığımizi heriflerimiz yapamaz sen cocugunu ve kendini düşün şuanda en hızlı zayıflamak yerine en hızlı sütün olmasina odaklan yemenin tadını çıkar daha da keyif al daha çok koysunlar önüme yine yerim hep yerim 🤗