Kdrcyd İlk bebekte Doğumdan sonra iğne yapılmıştı , ben negatifim eşim pozitif , Bebeğim de pozitif oldu.2. Bebeğime hamileyim 10.hafta ındirect coombs testim pozitif çıktı, 1/16 .böyşe durum yaşayan oldu mu süreç nasıl ilerliyor sorun yaşadınız mı
FatihBatur Kdrcyd bi tane doktor o doğumdan sonra yapılan iğnenin etkisinin 3 ay sürdüğünü söylemişti hatta bende duyunca şaşırmıştım madem etkisi 3 ay neden doğumdan sonra tekrar igne yapıyorlar falann diye
Mizgin_2163 Kdrcyd bende de var hamileleliğin 7 ayında iğne yapıyorlar. Eğer kanama görülürse 72 saat içinde iğne yapılması lazım
Kdrcyd illwait doktor %99 negatif gelir sonuç demişti, kendi de şaşırdı 6kasıma randevu verdi tekrar test yapıcak 1/16 kısmını ⅛ olarak düşmesini bekliyorum dedi, düşmezse kısmına hiç girmiyor moral bozmayın dedi, bunu dediğine göre korkulacak bişey var
Kdrcyd FatihBatur benim iğneden bu yana 27 ay geçti, doktor yapılan iğneden dolayı testler bazen böyle sonuç verebilir dedi 🙄 her doktor başka bişey söylüyor
FatihBatur Kdrcyd gicik oluyorum her doktorun farklı birsey söylemesine insan hangisine inanacağini şaşırıyor yA 🤷🏼♀️ Ben 4 sene önce vuruldum şimdi ikinci gebeliğim tekrar vurulacağım igne
illwait Muhtemelen surekli takip edileceksiniz kan uyusmazligi bebegi etkiliyor mu diye belki de dedigi gibi ignedendir
Kdrcyd FatihBatur bendeki sıkıntı pozitif çıkması 😔 sizin de inşallah böyle devam eder sorunsuz, sağlıklıca alın kucağınıza🙏