Hep okudum acaba ben ne zaman doguracagin diyenlerdenim oğlum gelmek bilmedi ha bugün ha yarın umidiye her gece yatiyorken sabah gözümü güneşin ışığıyla acip üzülüyordum ve kandil gecesinde o kadar çok dua ettim ki daha sonra uyudu. 1,30 gibi inanılmaz bı ağrı girdi ve sağ sola donmemle geçmeyen tarzdaydi ayağa kalktım yürüdüm derken 30 dakika sonra bir daha geldi derken bir daha dedim sanırım ben doguruyorum duşa girdim çıktım ve tekrar bı pembe leke gördüm ve sancım 15 dk arayla olmaya başladı biraz evde takip ettim ebeni aradim 5 dk arayla olduğu zaman hastaneye gel dedi direk ve ardından 3-5 dk sonra suyum geldi zaten şu geldikten sonra herşey çok hızlı ilerledi 10 dk bı derken 5 dk bı düştü hemen hsstane gittik muayene oldum 6-7 cm mevcut🙏🙏 Pilates topunda düzenli egzersizle ebemle birlikte rahatlamaya çalıştım daha sonra ıkınma isteği gelmesi bı oldu doktorum ıkınabilirsin dedi 9 cm ulaşmıştı ve hemen doğum haneye indik o sıra sabah ezanı okundu Allah’ım sen kurtar dedim 2 ıkınmayla doğurdum kesik ve dikis olmadan çok şükür 💋🙏 Darısı diğer annelere ♥️