Koi Seydabas7 çok tşk ederim ♥️sizin de hayırlı sağlıklı olsun bebiş benimki de galiba kız olcak 12. Haftamdayım https://imgyukle.com/i/kyQYtI
Biyo_logg B-Y94 siz bi kaç kişiye tamin yürütmüştünz okudum yorumları sıra bende bakabilir misiniz 😍🤩