Ogretmenim7 Kızlar 37.haftadayım ve artık bebişimin gelmesini istiyorum sabırsızlandım iyice sizde öyle misiniz?Hem sabırsızım hemde aşırıı aşırıı yemek yiyorum özellikle aksamları bebısko gelsede artık kendımı bi frenlesem🤦🏼♀️
Egemenim64 Ogretmenim7 Bende 36+4 deyim canım bende öyle heran ne zaman gelecek diye bekliyorum bi an önce doğsun istiyorum 🥰😍
evlatkokusu0806 Ogretmenim7 vay be şimdi 37 dedin ya günler ne çabuk geçiyor ben 19 dayım ne kalmış ki
momsturk Ogretmenim7 ben de 36. haftadayım gelsin istiyorum çok sabırsızlanıyorum ama azcık daha büyüsün oğluşum 🧿
busra1997alpaslan2021 Ogretmenim7 canım çatı muanesi oldun mu bugün oldum catim dar cuma günü sezeryan olacağım Kanamam oldu sabah simdi yine geldi
Sehnur Ogretmenim7 40 a girdim tık yok kızın gelmeye niyeti hiççç yok kanala bile inmemiş yarın kontrol var bakalım belki azcık iner hoplayıp zıplıyorum o kadar evde plates topunda 😂
busra1997alpaslan2021 Ogretmenim7 anladim aslında bende normal istemiyordum ama olmak zorundaydım 1900 normal zorunlu sezeryan 2.300 kendi isteğiyle sezeryan 3.bin küsür idi catim dar dedi zorunlu sezeryan olacağım
momsturk Ogretmenim7 ben de geçen gece emziriyordum bi göğsğmden süt geliyordu diğerinden gelmiyordu 🤨
Sedaakgulx Ogretmenim7 Bende 37 haftayı yarin bitircem günde kaç kez düşünüp duruyorum gelsin artık diye ama çok düşünmek de rahatlamaya engelliyomus dikkat etmeliyiz. Akışına salmaliyiz inşallah normal ve sagliklica kavuşuruz.