Merhaba anneler bugun ikili taramaya girdim ve ense kalınlığı falan normal yalnizca nazal kemik yok gbi boyle kendi aralarinda konusuyolardi gormemiz gerekirdi ama gormememiz kotu olmayablir dedi nette down sendrom riski falan yaziyoe boyle bisey başına gelip daha sonradan sknti olmayan varmi lütfen yardımcı olurmusunuz 😥😥