İyi akşamlar , 16 haftalık hamileyim sol kasığımda şiddetli bir sancı var sabah başladı geçmiyor idrarım geldiğinde sanki daha fazla sancı oluyor başından geçen varmı ne yapmam gerekıyor idrarda enfeksiyon olabilir mi diye şüphelenıyorum kasık ağrısı normal mi sizce ?