Merhaba kızlar. 3 cm açıklığım vardı 2 hafta önce. Bu gece 39 haftalık oluyoruz. Sabahtan başlayan sancılarım var şimdide gittikçe coğalmaya başladı. Duşa felan girdim cıktım ama böyle iman tahtası derler ya oram sıkışıyor ve sancım orada fazlalaşıyor nefes alamıyorum sanki. Sırtımdada aşırı ağrı var. 32 haftalıkken bi erken doğum riski yaşadım o zamanki ağrıma çok benziyor az çok ordan tahmin ediyorum . Bakalım sanırım artık geliyor inşAllah öyledir. 🌸