Beni bilen bilir , her doğuramıyorum postunda ben vardım 😂Bu sabah 8 gibi yatışım yapıldı , alttan muayene yapıldı 1 cm açıklık vardı sonra fitil yerleştirdiler ama sancılarım ve açılmam hala yoktu . İlerleyen saatlerde sancılarım arttı ama açılmam hala 1-2 cm kadar suni verildi ama ne suni zaten sancılarım vardı biraz biraz sunide gelince artık kuyruk sokumum iyice ağrımaya başladı büyük abdest ihtiyacım var sanıyorum , çömelme yapamıyorum yürüyüş çok nadir yapıyorum tek bir nebzede olsa rahatlatan pilates oldu. Açılma 2-3 cm oldu saat 2 civarı falan suyumu patlattılar ama nst de hala düzensiz sancılarım var istenilen şekilde yok sonra çıkardık suniyi bebek hareketlensin diye bir serum verdiler. Suni sancı çıktığı gibi kendi sancılarım geldi ve düzenli şekilde bu sefer iyice arttı yatakta olmak iyice can sıkıyordu . Sancılar İyice arttı açılma birden 6 cm oldu 5’e doğru yarım saat geçmedi birden 8 oldu ebeler geldi doktoruma hemen haber verdiler doğumum kendi odamda oldu bu arada sağolsun ebelerin hepsi çok iyi ilgilendiler. En son ıkınma kısmına gelince ben bir türlü ıkınamadım yaa 3. Doğumum olmasına rağmen kasılmalar geliyor ama ben sadece bağırıyorum en sonunda doktorum başını gösterdi annemde yanımdaydı 1-2 ıkınma derken oğlumu kucağıma aldım çok şükür. Ama su fazlalığımdan dolayı birde biraz kasılmamdan kaynaklı oğluşum biraz inleyerek nefes alıyordu hemen tedavisi yoğun bakımda yapılmak üzere götürüldü doktor orada muayene edecekti oksijen verdiler 1 saat sonra çok şükür nefes alımı düzelmişti ve yanımda geldi, emzirdim şimdi yatıyor ama nasıl bal🌸 Benim kanamam biraz fazla ve çok fena hemoroid olmuşum yani böyle bir top gibi çıkmış. Fenayım 🤦♀️Bu arada hiç sezaryen istemedim gerçekten sancılar insanın canını yakıyor ama ıkınma kısmında güzelce yapılırsa sorun kalmıyor ben meleğimi kucağıma aldım darısı isteyen herkesin başına rabbim yar ve yardımcınız olsun😊😊🤲🏻🤲🏻Bu arada Kesisiz ve dikişsiz bir doğum oldu 😊