Merhaba. Gelecek ay kısmetse Medipol megada doğum yapacağım. Merak ettiğim şu hastane bebek ya da anne için bir doğum paketi vs veriyor mu? Bebeğin bezi ya da annenin lohusa pedi vs gbi. Burada doğum yapanlar tecrübelerini paylaşırsa cok sevinirim. Bir de eş sezaryen doğuma girebiliyor nu acaba?