Erkanur Canım inanmayacaksın belki ama benim doktorum kan testi bile yapmadı kese göründükten sonra problem değil kalp atışını da duyalım yeterli dedi ölçüt olmadığını ve kanın genelde hatalı olabileceğini söyledi sakın takma böyle şeyleri kafana bana başka doktorlar neler neler dedi düşük riskim oldu canlanmaz bu bebek falan çok şükür hepsi geçti 6 aylık olduk şimdi