busra1997alpaslan2021 Sabah çatı muanesi oldum ve kanamam oldu öyle sarıl sarıl kan gelemedi doktorum takip et çok kanaman olursa acile gel suanda wcmi yaparken yine kan geldi pıhtı şekilde korktum normalmi
Shedaay busra1997alpaslan2021 Hamilelikte hiçbir kanama normal değil canım, riske atma bence görüşmelisin doktorunla
Zeyyyn busra1997alpaslan2021 kaçıncı haftadasınız ben im çatı öncesi öyle doğumu başlatmak adına nişanım geldiydi bir miktardan birşey olmaz demişti ama fazlaysa doktora gidin
Cinarsmom21 busra1997alpaslan2021 çatı muynesi sonrasında lekelenme normal 4 parmak geçerse yada ped dolarsa riskli oluyor. Benim hr çatı muayenesi sonrasında oluyor
Dilara0638 busra1997alpaslan2021 bende 2 gün önce yaptırdım çatı muayenesi ama lekelenmem yada kanamam olmadı bence siz bi gidin yinede acile
busra1997alpaslan2021 Shedaay 37.4 cuma sezeryan olacağım zorunlu catim darmis galiba zorladı o esnada disradan geldim wcye girdim sumuksu kan geldi agim şahım gelmedi de belim ağrıyor doktorla görüştüm suyun gelirse acile git yarın yine kan gelirse yanıma gel dedi
busra1997alpaslan2021 Zeyyyn zaten orda kesildi eve geldim idarrimi yaptim peçeteye sümüklü kıpkırmızı kan geldi görüştüm doktorla
busra1997alpaslan2021 Cinarsmom21 ped dolmadı simdi yine kan geldi eğer yarın yine aynı kan miktar olursa gideceğim nst çekeriz dedi ama belim ağrıyor
mel59 Benimde kahverengi leke olmuştu çatı muayenesinden sonra iç çamaşırımda, doktorum bir şey olmaz ilaçlarını kullanmaya devam et dedi
Zeyyyn busra1997alpaslan2021 bende aynı öyleydi 2 güne yakın kahverengi geldi kesildi ağrı sızın olursa gel dediydi doktor 38de zaten doğum yapmıştım Allahın izniyle birşey olmaz canım
Shedaay busra1997alpaslan2021 hmm doktorun daha iyi bilir canım, sağlıcakla kavuşmanı dilerim bebeğine🙏🌸
busra1997alpaslan2021 Dilara0638 allah allah kendisi de gördü kanamam oldu yine kan geldi bebegim oynuyor ama ya bilemedim ki şimdi bana nişan gelebilir dedi sabah yine kan gelirse devam ederse gel dedi stres yaptım canım ya karnim ağrıdı suanda
Dilara0638 busra1997alpaslan2021 ağrın çok fazlaysa bence bekleme bi git eğer değil dayanabilirim diyorsan sabahı bekle bebeğin hareketlerinide takip etmeye devam et
SansliAnne busra1997alpaslan2021 korkma normal o kanama. Bende 2 gündür devam ediyor senin gibi çatı muayenesinden sonra başladı ama normalmiş bende korkup gittim hastaneye tekrar bakıldı muayene edildi hersey normal.
aksu5334 busra1997alpaslan2021 sancin olursa bekleme benimde sabah cati muayenesi yapilmisti acilma yoktu ama aksaminda sumuksu kanli bisey geldi gece dogum yaptim.
busra1997alpaslan2021 aksu5334 çatı muanesinde kanaman oldumu ya diyorum ya tetiklediyse eğer of napcam ya