Genelde 6-12 haftada kanamalar görülebilir. Eğer al renkli ve parçalı değilse korkmayın. Kanama sadece peçeteyi doldurcak şekilde parçasız isr ve 3 saat içindr kesilip kahverengine dönüyorsa sorun yok. Fakat al renkli ise 1 ped ya da yarım pedi dolduruyorsa parçalı ise hemen acile gidin. Bebeğin kalbi durabilir. Aynı sorun bende mevcut. Herşey normal içerde kanama yok fakat haftada bir kez yaşıyorum bunu.