Nass03 Kızım 1.5 yaşında 16 haftalık hamileyim ve emzirmeye devam ediyorum. Ne zamana kadar emzirebilirim bilmiyorum çünkü göğüs hassasiyetim başladı ama bıraktırmak zor olacak gibi bakalım 🤷♀️
Ser_Bus_11 SncrMerve anladım canım bende ikinci sezeryanı olacağım Kasım başı mutlaka görüşelim dedi doktorum 34 haftalık oluyorum o zaman korkuyorum ikinci sezeryandan
Dilanser Dildem67 ay cnm ya benim gibi 🤗bende öyleydim şuan bebeğim 11 aylik bende 4 aylik ahmileyim biz cocuk istemiyorduk ilk oğlumdan sonra ama oldu nasip isiymiş allah sağ salim kucagimiza versin inşallah
Dildem67 Kaderx çok uzun tutma arayı ben de hep öyle yapanlardan şikayet duydum arka arkaya olsaydı keşke diye
Kaderx Dildem67 niye cnm Bızık bızıkk üst üste iyi deqil anne yipraniyo. Pisikolejikmende fiziksel etrafımda goruyorum Üst üste arası kısa olanlarida zor bakmasi ve maddi açıdan da zor .
Dildem67 Ser_Bus_11 inşallah kolay olur doğumun senin de ben ilk normal ama bunu bilmiyorum ne olmalı doktor sorunu da var
Dildem67 Kaderx evet anne için zor ama yaş farkı olması da çocuklar açısından çok iyi olmuyo diyorlar akran gibi oyun arkadaş ı gibi olmuyorlar belli yaşlar ve belli dönemleri ard arda geliyor vsvs
Ser_Bus_11 Dildem67 Amin İnşAllah İnşAllah canım benim İnşAllah senin de kolay olur İnşAllah neden doktor sıkıntın var
Dildem67 Ser_Bus_11 randevu bulamıyorum ilk doktorum özel e geçmiş birilerini araya sokmazsam sorun yaşayabilirim
Dildem67 Kızlar nasılsınız ebenim kız 21 aylık oldu oğlan da 3 olacak 😁korktuğum kadar değilmiş bu iki çocuk işi yaaa sizler neler yapıyorsunuz hala buralara bakan var mı?