Seher_yakup_mercimek 19911302 tek başına ipek ismini istiyordum ama eşim oğluma babasının adını koydu şimdide kızım olucak söz hakkı bnm annrmin iami reyhan koymazsam annrm babam gönül koyacak gibi saçma sapan bir seyin içindeyim 🙄
Hayal_et07 Seher_yakup_mercimek neden öyle düşünüyorsunuz başkalarının gönlü olsun diye koymayın. İçinizden gelen ismi koyun