pink00 37 haftamıza yeni girdik. 3 üncü trimestere girdiğimden beri ellerim ayaklarım şişiyor fakat 2 gündür ayaklarım 2 katı şişmeye başladı sizlerde de oluyor mu son haftalarda böyle olması normal diyorlar ama tedirginim çok rahatsız ediyor
birmavihikayesi pink00 Benim. 36 da şişmeye başladı şimdi 38 oldum terlik dışında hiç bir şey giyemiyorum
Yaagmurr pink00 Ayyy varya yemin ediyorum davuldan farksızdı doktor demişti ki şişin indikten sonra doğumun çok yakın demektir ki gerçekten öyle oldu şiştikten 3 4 gün sonra indi ve ertesi gün ben doğurdum
Ozzseda pink00 benimde ellerim ve ayaklarım şişiyor 37 giyerdim şimdi 38 oluyor ayakkabı 😂 bende 34.haftamdayım . Ve sağ elimde uyuşukluk var bi kaç zamandır sizde de var mı
pink00 Yaagmurr kesinlikle benimki de davul gibi ☺️ 2 gündür aniden şişmeye başladı fazlaca belki de doğum yakın dediğiniz gibi hayırlısı
pink00 Ozzseda evet benim 2 elimde var uyuşma geceleri oluyor uyurken her gece istisnasız karpal tünel sendromu diyorlar bu duruma gebelikte çok sık yaşanırmış