Silacinarr00 17 haftalık hamileyim derin nefes alırken karnımda batma hissi oluyor hafif acı neden dolayı olabilir başına gelen varmı korkuyorum acaba bebekle ilgili bişe mi
hayatt11 Silacinarr00 bnmde oyle oluyo ya ama nedenini bende bulamadım ve çözemedim boyle gerilince cok acı saniyelk bisi oluyor demi
251020 Karında batma derken nasıl oluyor? Benimde kaburgalarımda bir ağrı oluyor bazen nefes alırken bişey batırıyorlar gibi , Bebek büyüdüğü için baskı yapıyor demişti doktorum
Silacinarr00 251020 Derin nefes alırken birden sanki iğne batar gibi bi batma oluyor acı hissiyle birden geri veriyorum nefesimi başka nasıl tarif edeyim bilemiyorum
251020 Silacinarr00 bende ilk başta korkmuştum ama bebek büyüdükçe oluyor internetten falan araştırmıştım doktor da öyle dedi zaten sizde sorun isterseniz