Buse-l Merhaba ,gebelik koleztazi yaşayıp erken doğum yapma ihtimali olanlar varmı ?varsa doktorunuz hangi hafta dogurtmayi düşünüyor .bende şuan yaşıyor bu durumu 34+5 teyim.alt ast değerlerim yüksek çıkıyor .ilaç kullanıyorum şuan.