Iki isimdede arkadasim var rana olan valla cok dikbasli anasi illallah durumda her konuda 😂 erva olan arkadasimda ses tonu bile sessiz kizin konusurken falan huzue veriyor sanki kiz bana ve cok akilli kendi halinde efendi saygili bir kiz 🙈😂 yani bilemedim bana boyleleri denk geldi ama bende kizima erva koyacaktim ilk ismine arkadasimin adi diye vazgectim 🤷🏻♀️