Edanurozmn Resim yüklemeyi bilmediğimden yükleyemedim sizler de nasıl büyüdüler mi. Biz 19+2 olduk artık hamile olduğum belli diyebilirim 😁😊
mor_menekse1 Edanurozmn bizde 17+3 olduk çok şükür 🤲 daha bir his yok göbüşümüzde belli olmaya başladı az az 😅
Defne74 Edanurozmn 18 de hissediyordum balık gibi kayıyodu sertleşiyodu şimdi bazen içerde pıtpıt yapıyo gibi bişi oluyo ama hafif elimi gezdirincr kayboluyo
Clementinee nisaninannesi2 yaa Maşallah benm çok çıkmadı henüz çok hevesleniyorum böyle gördükçee 🧿 21+2 ym
Nzr06 Edanurozmn 22 haftalığım daha çıkmadı karnım bilee hafiften var dışardan hiç belli değiliz biz 🤣
nisaninannesi2 Clementinee Teşekkür ederim☺️ İkinci gebeliğim, birazda ondan erken çıktı galiba, sizinde çıkar yakında☺️🙏