Hanımlar merhaba. Arkadaşım 12 haftalık hamile ancak rahmi yuvarlak değil de kalp şeklindeymiş. Bu sebeple ilişki, yürüyüş, basit işler hep yasak. Bebek tutunsun diye iğne de oluyor. Ancak 2 gündür kanaması var, hafif sancıyla beraber. Doktora göründü, ultrasonda kanama görünmüyor hatta bebek hareketli kalp atışı da var ancak kanama bu akşam da devam ediyor. Döngü olarak da tam adet olması gereken günde bu kanamayı yaşadı.
Bu tarz bişey yaşadınız mı ?