Be 24 de şeker yükleme yaptım bişey çıkmadı 24 sonunda ağrım oldu gttm suyum fazla çıktı sınırın üstünde dendi sonra prof görduş oda aynısını söyledi şuan 28. Haftadayim hala fazla ve bebeğe zarar vereceğini soledi suyu fazla fazla hareket eder kordon dolanabilir dedi. Ve erken doğum riski olur dedi şeker takip başladı tekrar yarın perinotolog gorcek bakalım ama aşırı derecede moralim bozuldu 😭😭