Kızlar merhaba 29+3 aslında benim şekerim normal çıkıyor öyle aşırı şekilde acıkmam da yok ama günlük 4 litre su içmeme rağmen sanki hiç su içmemiş gibi ağzım kupkuru daha çok içme ihtiyacı duyuyorum zararı olduğunu bilmesem 5 litreye kadar içicem yani var mı bu durumda olan