Meryem01010 6 günlük bebeğim gobeginde enfeksyon çikti sarılık oldu şuan kuvezde yatiyo dua edin lütfen bu durumu yaşayan var mı varsa geçti mi
Elika0 Meryem01010 Allah yardımcın olsun canım şifa olsun bebeğe de çabucak toparlasın çıksın inşallah. Sütünü mutlaka götür tabi ki toparlayacak çok güçlü bebekler merak etme 🙏🙏
Ersibneh Meryem01010 pozitif düşün bol bol süt biriktir bebeğine 2 saatte bi süt sağ hastaneye götür çok çabuk iyileşir inalllah sütün şifa olsun inşallah canım benim ♥️
zeynepin_annesiiii Meryem01010 ablamın oglunda enfeksiyon vardı ama neden bilmiyorum bir hafta yatmislardi hastanedd