mutlufatos19 Ben burdakileri bazen anlamıyorum sizdede oluyomu acaba biri sormuş kan ilaçı olarak ne kullanıyodunuz çarpıntım felan oluyo diye doktor en iyisini söyler acaba neden ona sormuyor ki valla beni güldürüyorlar yaa 😂😂 burda kendimi doktor hissediyorum
Fulyaaa1 mutlufatos19 yaaa ama hepimiz bazen burda saçmalayabiliyoruz. Doktorumuza danışıyoruz ama burdan da aynı durumda olan kişilere danışıp konuşmak istiyoruz
mutlufatos19 Fulyaaa1 çok doğru diyosun ama bazen çok abartıyorlar ya aşıyı sorarsın bu normal alışveriş sorarsın buda normal ama bunuda sormazsın 😂😂
Fulyaaa1 mutlufatos19 evet bazen abartılıyor hatta bugün birseye denk geldim. Hamile bi bayan adet gibi bi kaç gündür kanaması olduğunu yazmış normal mi diye şok oldum. 😂
Fulyaaa1 mutlufatos19 olabiliyor canm valla 😂 ki adet gibi kanama asla normal değil nasıl dayanabiliyor bi kaç gündür doktora gitmemeye
Fulyaaa1 mutlufatos19 bilemiyorım benim de kaşıklarıma arada çok nadir ve kısa süreli bıçak saplanır gibi agrı oluyor doktoruma yazdım hemen carsamba randevum var dı beklemedim yarın gel demiş oda keşke şuan gidebilsem şuan gitmek isterim galiba
mutlufatos19 Fulyaaa1 işte bu tür şeylerde hemen doktora yazılmalı yada gidilmeli bence haa gene sorulur ama öneri istiyor hap ismi söyledikmi gider valla alır 😂😂