DamlaNur29 inşallah geçsin de ben 1 ay daha katlanırım 🤲🏻 Oğlum çok hareketli, ben bitkin, eşim çalışıyor vakti yok, yakınımda ne komşum ne ailemden birileri var … Böyle saçma sapan birşey. Eşim Müge anlı izleye izleye kimseyle görüştürmez beni. Kimseye güven olmaz diyo. Komşularım var ama hiçbirini tanımıyorum. Oğlumla ilgilenmekten gerçi kimseye vaktim kalmıyor o da ayrı bir konu ama en azından komşum olsaydı ara sıra şu zor süreçlerimde yardımcı olurdu