Sinem35 Doktorum gece yatmadan önce bol su ile birlikte tüket dedi fakat eczaneye gidip reçeteyle ilacı aldığımda sabah aç karnına yazdı. Siz bu ilacı nasıl tüketiyorsunuz acaba sabah mı içmeliyim akşam mı bilemedim
Dryabka Sinem35 canım ben başlarda 2 tane içiyordum günde biri sabah aç diğeri akşam aç ama sonra kan değerlerim normale gelince sabah aç karna içmeye başladım 36 haftalığız yaklaşık 3 aydır sabah aç içiyorum
Mumuu Sinem35 aklima geldikce ictim ben ac yada tok farketmez kan ilaci o 😊 doktorun icince uyu diye rahatsiz olma diye gece demistir sana, bazilari ilac icemiyor ya o bakimdan
ELifYildiz Sinem35 kesinlikle doktorun önerdiği gibi kullanmalısın. Bana kahvaltıdan iki saat sonra portakal suyu ile al demişti. C vitamini ile beraber tüketmek emilimini kolaylaştırıyormuş. Bi arkadaşım aç karnına kulllanmış ve çok rahatsızlanmıştı
Elif112 Ben tok karnına içtim genelde bu tür ilaçlar aç karnına bana dokunuyor eczanede banada aç yazmışlar ama doktor ne derse o bazen yazarken hata olabiliyor sistem üzerinden. Zaten aç yada tok farketmez bence antibiyotik olmadığı sürece ilaçlarda.
Erinn Elif112 aç ya da tok fark ediyor. Hangi vitamini aldığına ve vücudun hangi şekilde onu absorbe edebileceğine bağlı
NidaEzgi Ben günde 1 tane içiyorum o da aç karnına sabah çünkü 1 saat öncesinde süt ve süt ürünleri tüketmemek gerekiyor içip 1 saat bekleyip sonra kahvaltımı yapıyorum canım
Sinem35 NidaEzgi böyle içmenizi doktorunuz mu önerdi? Bana doktorum gece iç dedi de herkese farklı şekilde mi veriyorlar anlamadım ben de şuan
NidaEzgi Sinem35 evet reçeteyi de okumuştum süt ve süt ürünlerinden uzak durmak gerektiği yazıyor zaten 1 saat kadar ☺️
Ozgeclbnt Sinem35 banada doktorum öğle yemeğine yaklaşırken hafif açlık halinde bi portakal suyu yada kiviyle içmemi söyledi vücud c vitamini ile daha iyi alıyormuş
SafiyeAktas Sinem35 banada bastan doktorun yatarken ic dedi ama yatarken ac olmuyorum ki sabah yemekten 10-15 dk once iciyorum