Mervenurns Güzel hamişler iyi akşamlar :) meme ucumda sarılıklar var yani böyle iltihap olmuş givi ama değil her sabah ve akşam bioil süreyim diyorum göbeğime sürüyorum sürekli benim gibi olan var mı acaba
Denizmila21 Mervenurns evet böyle kurumuş gibi. Çoktandır var . Bende Hindistan cevizi yağı kullanıyorum
Mihrimahhhhhhhh Mervenurns bence sur ben dort aylık oldum basladim surmeye hem göbeğime hem gogsume gec kalma
Mervenurns Denizmila21 evet canım benim de öyle aynen doktoruma da sormayı unuttum :( biraz süreyim bakayım
Mervenurns Mihrimahhhhhhhh ben 10.haftalıktan başladım göbeğime sürmeye ama göğüslerime hiç sürmüyordum acıkcası ama sürülmesi gerekiyormuş
Denizmila21 Mervenurns kesinlikle göğüs uclarınıı rahatlatmak lazım . 34 haftayı tamamladım . 36 dan sonra da lansinoh göğüs ucu kremini aldım onu kullanmaya başlıycam . Biraz pahalı şimdiden kullanmaya kıyamadım 😂
Mervenurns Denizmila21 aaa canım iyi ki hatırlattın bak ben göğüs ucu kremi almadım birde gümüş kapak diyorlar ondan almayı da düşünüyorum sen hiç araştırdın mı
Denizmila21 Mervenurns gümüş kapağa gerek kalırsa almayı düşünüyorum . Şimdilik kremi aldım . Bakalım gidişata göre