zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 10 haftalik hamileyim eşim karnımı severken hafif bastırdı bisey olur mu diye korkuyorum vallahi biraz fazla pimpirikli olabilirim
sultanc zeynnn5441 hiç bir şey olmaz bebek suyun için de korunaklı çok ciddi darbe almalı zarar görmesi için
Tugbatugba-8181- zeynnn5441 bişey olmaz canm benm 20 aylık bebeğim var karnımın üzerinde yatiyo bazen boş bulunuyorum vuruyo bişey olmaz merak etme
MerveNur- zeynnn5441 ciddi bir darbe olmadıkça bir şey olmuyor doktor bazen ultrason cihazıyla sallıyor bile karnı 😂
SncrMerve zeynnn5441 25 haftalıkken trafik kazası geçirdim karnımda bebeğim kucağımda bebeğim karnım belime göçtü resmen yine de bişey olmadı hafif bastırmak ne demek 😂 Ferah tutun biraz içinizi ya hiç bişey de olmaz inşallah
Eyisa zeynnn5441 ilk haftalarda oluyor canım böyle tedirginlik sonra biraz geçiyor rahatlıyorsun bnde aynı senin gibiydim sakin ol akışına bırak bişe olmaz 🌸🤗