Burcuosman Kafam karışık yardım edin 🙋♀️💕 Hangi arabaları aldınız, hangilerinden memnun kaldıniz? Kanz d-go kullanan var mı? Kanz urunlerinin olumlu olumsuz yanları nelerdir?
mutlugebeee Burcuosman kanz’ı beğenmiştik ama çok dandik falan dediler bilmiyorum nedeninide vazgeçtik o yüzden yoyko city aldık
GizemSckn Burcuosman  Bizde Alman ürünü olan “Concord Neo” tercih ettik, sağlam iskeleti ve rahatlığı için… Çok dayanıklı, sarsıntılara karşı dayanıklı bir araba… Hepsiburada da tek renk var şu an 4bin gibi fiyatı var ama biz Sahibinden.com dan 2.el olarak bulduk daha tertemiz duruyordu hemde 1100₺ ye anlaştık… Hem kaliteli Alman ürünü uyguna almış olduk. Gerçekten bütçemizde pek yoktu bizimde aklımıza böyle temiz 2.el bakmak geldi 😊
Beybisininannesi Burcuosman hafif istiyorsanız kraft limaya bakın Hem sağlam Hem katlanınca ufacık Hem taşıma kulpu var
Asyamira Burcuosman joie brisk LX kesinlikle tavsiye ederiim, baston olmasına rağmen puseti de takılıyor sürüşü vs çok rahat, çok ağır bir araba da değil ☺️
Burcuosman mutlugebeee peki ağırlık olarak nasıl? Travel sistemlere çok ağır diyorlar da 2.katta oturuyorum sorun yaşar mıyım?
mutlugebeee Burcuosman yani ben mağazada bir kaç travel denemiştim onlar daha ağırdı biride kanzdı mesela, yoyko onlara göre daha hafif şu an taşıyorum hiç zorlanmıyorum hamile halimle bile ama bir baston kadar hafif değil tabiki🙏🏼
Burcuosman GizemSckn Cok guzelmis gule gule kullanın. Esimin beğendiği arabalardanmış bir kenara not edeyim bunu
Nundiyebiri Hafif istiyorsanız Xiaomi ye bakın çokr abat katlanıp kolunuzda bile taşıyorsunuz ben aldım normal bebek arabalarının agırlıgı 7-10 kilo arası Xiaomi ninki 0-5 kilo arası ben memnunun
Burcuosman Nundiyebiri tesekkur ederim trendyolda baktım cok güzel ve fiyat olarak makul. Bu arabayı da dusunebilirim