İspanak içinde yabani otlar oluyor bu yüzden zehirliyor. Haberlerde gösterdi giresunda hastanede bir çok kişi bu yüzden tedavi altına alındı anneler, malum kışın en çok tüketilen sebze o vardı onunda hayrı kalmadı 🤷♀️tüketirken dikkat edin belki bilmeyen olur diye paylaşmak istedim🌸💓