Bahar-hivda2020 Erbay evet ben üç gün hastanede yatım nts kontrolü oldu sürekli üçüncü gün suni sancıyla dogurdum 🙁
Egemenim64 Erbay Bende cuma gittim doktorum suyu azalmış ama bu su bizi 1 hafta daha götürür dedi 4 cm açılmam varmış en geç cuma günü doğum yapıcam 😊
Erbay Cumartesi 38+1 oluyorum çatı muayenesi yapıcak doktorum duruma bakıcaz dedi bebek hareketli oldugu için korkulcak cok birşey yok dedi ama sezeryana dogru mu gidiyor yani bu durum öyle geldi bana