Yagmur2210 Hamilelikte hormonlardan sanirim göbekte tüylenme oldu mu sizde de ve aldınız mı aldıysanız hangi yöntemle aldiniz
Yumuduk-baby Yagmur2210 cok degil ama benim oldu ozellikle gobek cizgisi denen kisimda. Doktorum normal mudahale etme dogumdan sonra dokulur dedi o nedenle dokunmadim
mutlufatos19 Yagmur2210 ayy bendede oldu normalde sarışınım kılım felanda yon denecek kadar az ama ben da 4 aylığım şimdiden kıl çizğisimi ne o oluştu bile ben bişey yapmadım öyle duruyo aymen bende duydum dokuluyomuş şimdi birşey yaparım daha çoğalır hiç gerek yok 😂😂
Serrammm Bende de aynı durum var 1 kez ağda yaptırdım sonra uğraşmadım bir yerde okudum doğumdan sonra dökülüyormuş canımı acıtamıycam dedim 😊
Meltem2702 Ben aldım maalesef ağda ile ama keşke almasaydım daha çok çıktı ve aldırdıktan sonra sivilce gibi şeyler çıktı
T_ak Erkek çocuğa hamile olanların daha çok tüylenme oluyomuş benim oğlumda da birden aşırı tüylenmişti şimdi kıza hamileyim tek tük yani bu hurafe ise bile bende tuttu🤗