35SD28 Loveis16 benim 3 saatte çıktı eşimin 6-7 saat sonra çıktı. Arıyorlar zaten negatife dönüş olmuyor. İnşallah aramazlar sizi.
07-02-2019 Loveis16 yogunluktan dolayı degısıyor kardesımın esı wermıstı 2 gunde mı ne cıkmıstı ama bain wrrmıstım gece werdım sabahına cıkmıstı
Loveis16 Burcuozerdem acilden girdim daha önce negatiftim 7-8 saatte çıkmıştı aynı hastanede şimdi 24 saati geçti malesef e nabıza da düşmemiş
Burcuozerdem Loveis16 bilmiyorum canim valla bem acilden vermistim 4 saat sonra e nabiza düşmüştü sabah da 7 de aradilar zaten hemen
35SD28 Loveis16 korkmayın. Ben hep ayaktayımdım. Kendimi hiç covitli görmedim. Psikolojik olarak iyi olmaya çalışın
DILOS06 Benim esim test vermisti negatifti 6 gün sonra tekrar verdi pozitif ben de temaslıyım diye verdim 4 gün önce negatifti belirtiler git gide arttı az önce tekrar verdim insallah cabuk cıkar ben de cok merak ediyorum esimle ayrı odalardayz 6 gündür
Kardelenn24 Boğazımda ağrı var ve hapşırıyorum. Çok kötü değilim ama test yaptırmalı mıyım emin değilim. Pozitif olursam süreç nasıl gidecek bebeğime zararı olur mu bilmiyorum. Deneyimli olan varsa bilgi almak isterim
prensesafra1_ Kardelenn24 eşiminde bu belirtilerle başladı 2 gün önce biz üşüttük sanmıştık. Hamilelerde kan sulandırıcı kullanılıyor diye biliyorum test yaptırın istersenşz
fuunda_3 Kardelenn24 bacak ve eklem ağrısıyla geliyor bende oldum çok şükür geçti bol bol meyve çorba iyi gelir
elifdefnece Loveis16 testin üzeindeki barkod numarasını alınca internet üzerindeki sorgulamayla e nabızdan daha hızlı öğreniyorsunuz.