Denizrahmioglu Merhaba kizlar persembe gunh serkulaj yaptim. Doktor bana rahim agzin kisa dedi serkulaj yaparak guclendirdik ama bu yetmeyebilir dedi risk devam ediyor dedi bu arada ikize hamileyim. Ayni durumu yaşayan var mi veya fikir verirmsnz??
Gks Denizrahmioglu öncelille çok geçmiş olsun, kaçıncı haftada oldunuz? rahim ağzınız kaç mm? Bende oldum.erken doğum riskim var. Diken üzerindeyim