Bnde 35+0 çok normalde zayıftım 7.ayda göbeğim çıktı Kilo aldım şimdi çok ağır hissediyorum yürüyemiyorum bile. Bebek başaşağı pozisyonda, bu ara sanki kasıklarımın ortasından çıkacak gibi. ayaklarımı kapatamıyorum dolgunluk ve ağırlık hissi var. Siz neler hissediyorsunyz böyle olan var mı?