bbnngg istanbullugelin34 benim tiroidlerim az çalışıyo, hashimato var bende. Gebelikten önce de tedavi görüyodum şimdi de görüyorum. Çok şükür herhangi bir sıkıntı yok
Ebruuuusalman istanbullugelin34 benim cikti 3 4 gun once ogrendim ilaca basladilar ama bende belirti yoktu rutin kan tahlilinde cikti
istanbullugelin34 bbnngg bogazimda bir şislik var sanki ama acımıyo troid olabilirmi acaba diyo düsündüm
TueAltunta bbnngg benimde troidim yüksek çıktı ilaca başladım ama bu troid nedir ne değildir hiç anlamadım 🙈
Ysmngkhnn istanbullugelin34 kan testinde hemen çıkar hamilelik dolayısıyla kan vermişsinizdir diye düşünüyorum olsaydı direk söylerdi doktorunuz
istanbullugelin34 Ysmngkhnn troide bakilmamis sanirim e nabizdan baktim tahlillerime yok du yarın konturole gidicem sorucam doktoruma
Gul2808 istanbullugelin34 KBB bakmıyor ona dahilye ve endokrin bakıyor dahilye gerek görürse endokrine yönlendiriyor
bbnngg TueAltunta doktorumun dediğine göre bebeğin beyin gelişiminde etkisi var. İhmal etmemem gerektiğini söylemişti. Düzenli takip ve ilaç kullanımıyla kontrol altında tutuluyo