30bhaftaya girdik inanın kemiklerim belim aşırı ağrıyor özellikle sabah uyandığım zaman üstümden tır geçmiş gibi. Düşünüyorum son haftaya kadar nasıl dayanacağım bir de karnım ve bebek daha çok büyüyecek o zaman nasıl taşıyacağım düşünüyorum allah yardımcımız olsun her saniyem rahatsızlık içinde geçiyor :(