kedivebebekannesi5555 Kızlar 4 buçuk aylık hamileyim. Saçlarımı boyayabilir miyim, aranızda saçını boyayan var mı ?
Stardust1 kedivebebekannesi5555 benim doktorum 14. Haftadan sonra diplere gelmicek şekilde boyayı solumadan boyatabilirsin demişti sürekli boyatmak istemedim son haftamdayım yeni boyattım ama diplere getirmeden 🙂
Asu94 kedivebebekannesi5555 4 aylıkken boyadım organik boya ile şimdi 6 aylık oldum hafta sonu yine boyayacağım watsonsdan aldım markasıda biomagic bi sıkıntı olmadı
anneligicokksevmisbiri Stardust1 bı doktordan duymuştum sosyal medyada diplere gelince bile kana geçmesi ya da bebeğe kadar inmesi 3 aydan sonra çok zormuş yani bizim sandığımız gibi hemen bişey olmuyormuş ne kadar doğru bilmiyorum tabiki ama halam şey diyo ben hep yaptım bişey olmadı kaç tane çocuk büyüttüm 😁😁
Stardust1 anneligicokksevmisbiri benim açma işlemide olduğu için cilde gelmemesine dikkat ettim açıkçası doktorda öyle dediği için ama sadece boya uygulayınca belki dediği gibi olabilir amonyaksız boyalarla falan 🤷🏼♀️ Bu konuda tamamen yasaklayan doktorlarda var insan arada kalıyo 🙃
Asu94 anneligicokksevmisbiri beyazlarım çoktu kapadı ama diğer boyalara göre daha çabuk akıyor hatta boya sonrası arındırmak baya uzun sürüyor